مسیج عاشقانه جدید و زیبا
 
تفريحي
خوب نیستیم،بهترینیم
جمعه 5 مهر 1392برچسب:, :: 13:15 ::  نويسنده : ماهان اسدپور

مسیج عاشقانه جدید و زیبا

به چــــه تشبیه کنم نــام تو را

به بــــهار یا به آبی  زلال دریــــا !

ســـــاده تر می گویم

تــو تمامیـــت احساس منی

مسیج عاشقانه جدید و زیبا

دست خودم نیست

به گمانم دست تو است

که می تواند مرا با یک سلام خشک و خالی به آینده امیدوار کند !

مسیج عاشقانه جدید و زیبا

دنیای زیر آب شبیه دنیای چشم های توست

هر چه بیشتر دست و پا می زنم

بیشتر غرق می شوم

مسیج عاشقانه جدید و زیبا

پس چشمانت چه زمان در خواهند یافت که نگاه  زاده ی علاقه است ؟

مسیج عاشقانه جدید و زیبا

تبسم شیرین عشق گوشه ای از نگاه خداست

تنها به نگاه او می سپارمت

مسیج عاشقانه جدید و زیبا

همیشه در بهترین جای قلبم خواهی ماند

آنجا که فقط جاودانه ها می مانند

مسیج عاشقانه جدید و زیبا

می دونی چرا معرفت ها کم شده تو دنیا؟

چون همش تو وجود تو جمع شده!

مسیج عاشقانه جدید و زیبا

پیام هایم گاه گاه است

آنچه ابدیست یاد توست..

مسیج عاشقانه جدید و زیبا

خدایت یار، تا آندم که از هستی نشان باشد

دعایت می کنم سهمت همیشه آسمان باشد

مسیج عاشقانه جدید و زیبا

من رشـته ی محـبـت تـو پاره می کـنـم

شـایـد گره خورد بـه تـو نـزدیکتر شوم

مسیج عاشقانه جدید و زیبا

خلل پذیر بود هر بنا که می بینی

مگر بنای محبت که خالی از خلل است

مسیج عاشقانه جدید و زیبا

چه دعایی کنم بهتر از این

خندهات ازته دل ، گریه ات از سر شوق

مسیج عاشقانه جدید و زیبا

از عزیزانی که

بضاعت مالی فرستادن اس ام اس را ندارند

تک زنگ هم پذیرفته می شود

مسیج عاشقانه جدید و زیبا

به انگشتانم که می نگرم به یادت می افتم

چون عزیزانم انگشت شمارند

مسیج عاشقانه جدید و زیبا

خنده بهترین اسلحه جنگ با دشواری های زندگیه

امیدوارم همیشه مسلح باشی

مسیج عاشقانه جدید و زیبا

تنها چیزی که فروغش به خاموشی نمی گراید

خاطرات پاک به یاد هم بودن است


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


من ماهان هستم.از بوشهر. وبلاگی که در آن حضور دارید فقط به جهت سرگرمی شما بازدید کننده گرامی است. جهت اضافه کردن مطالب میتوانید عضو وبلاگ شوید. ادرس فیسبوک من: www.facebook.com/mahan.asadpour
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 1296
بازدید کل : 141908
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



javahermarket

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 1296
بازدید کل : 141908
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی